vineri, 30 iunie 2017

Interviu cu autoarea faimosului "Colectionar" , Roxana Zeldea.

 

 

Interviu!

 Autoarea faimosului si indragitului "Colectionar" , Roxana Zeldea mi a oferit un interviu despre "dragul " Colectionar dar si despre urmatoarea sa carte.Dar si mici "patenii".

 

 1.   Ce consideri ca trebuie sa stim despre tine?
Că sunt un om obişnuit şi că aleg să văd mereu frumosul din oameni.

2 .  Ce ne poti spune despre atat de faimosul "Colectionar", cum il percepi tu?
   Colecționarul... Hmmm... El a venit pe neaşteptate şi la început nu m-am împăcat bine cu acel    caracter special al dumnealui. Mă întrebam de unde a ieşit şi ce vrea. L-am scris pe fragmente fără continuitate, iar când le-am făcut legătura mi-am dar seama că am scris despre un bărbat special, revoltat impotriva lumii de plastic.Care lupta pentru femeia adevarata si o ridica la stadiul de regina.
 Am ajuns să-i mulțumesc pentru fiecare reacție minunată din partea cititorilor săi.
 Dacă înainte de el eram 'Roxana', acum sunt 'doamna'.
 Chiar şi pe mine m-a ridicat în grad.
 Despre el mai frumos au vorbit cititorii cei care au spus despre carte că prezintă filmul cu fiecare pagină citită, despre el că este captivant, irezistibil, genial... Şi multe altele... Pentru mine este un domn imaginar care m-a însoțit diminețile la cafea cu ale sale întâmplări inedite.

3.  De cat timp scrii?Si ce te inspira?
 Scriu de când am învățat să scriu...  Mă inspiră muzica, natura, ploaia, stările de spirit...

4.. Cum imbini "munca" de mama cu cea de autor? 
 Greu, dar reuşesc. Am norocul să am un copil inteligent care face versuri. Deci mă înțelege.

 5. O cartea ce te a emotionat pana la lacrimi?Dar una care ti a displacut?
  Emoții până la lacrimi mi-a adus filmul 'The Notebook', atât... Carte să-mi displacă nu am întâlnit printre cele alese de mine.

6.   In afara de scris ce alte pasinui mai ai?
 Îmi place să citesc şi să ascult muzică.

7.  Ce autori  romani iti plac?
 Silvian Floarea, Ana Maria Sireteanu, Mircea Cărtărescu şi mulți alții care nu mai sunt printre noi, dar şi contemporani. Am ales cap de listă pe cei mai apreciați.

8. Ce ne poti spune despre urmatorea ta carte?
  Doamna de plumb pe numele ei este doamna Colecționarului. O vom cunoaşte în amănunt şi o vom întâlni din nou alături de el. Tot ea poate schimba finalul Colecționarului.

9.  Acum ca esti cunoscuta , ai avut si intamplari mai "ciudate" cu cititori tai?
 Cunoscută eram şi înainte, dar nu pe facebook. Romanul dinaintea Colecționarului, Peisaj interior pe numele lui mi-a adus primele întâmplări ciudate. Una dintre ele când şeful meu de atunci mi-a zis: ai merita concedierea pentru finalul ales cărții.
 Colecționarul are o multitidine de întâmplări ciudate sau amuzante cum ar fi: "nu mai vorbesc cu tine dacă îi faci rău", "nu vreau să-l mai văd la altcineva în brațe", "ies cu tine sau cu el la cafea?", "să-i transmiți când mai vine în gând că îl ador".
  Şi multe altele...

10.  Ce parere ai despre faptul ca in ziua de astazi tot mai putini oamenii citesc?
  Asta pentru că promovăm "carcase" şi uităm de spirit. Trăim într-o societate de nu am cuvinte....

11.  Un sfat pentru cei la inceput de drum?
  Să lupte pentru idealul lor.

12.  Un gand pentru cei ce te citesc.
 Cel mai frumos gând către ei, mulțumiri şi apreciere! Au făcut din Colecționarul o existență vorbind despre el ca despre o persoană, nu un personaj de carte...





Un comentariu:

Să o cunoaștem mai bine pe autoarea cărții "Dincolo de cuvinte"

                                              Dincolo de cuvinte                                                                     ...