luni, 24 iulie 2017

Recenzie "Numarul fiarei" de Sergiu Somesan









Autor(i): Sergiu Somesan
Editura: Vremea
Anul aparitiei: 2004
Nr. pagini: 102 pagini





 Recenzie:

 Stilul autorului este total nou pentru mine, povestiile stintifico-fantastice,  totusi pot spune ca mi-au placut, nu toate cei drept.
Totusi, nu numai povestiile stintifico-fantastice au fost un capitol nou si stilul autorului este nou, fiind prima carte citita de la Sergiu Somesan.


O recomand pentru cei care vor sa incerece ceva nou, diferit,  o sa vedeti ca nu regretati . Eu una am citit prima povestioara “Numarul fiarei” cu greutate pentru ca, nu am inteles din prima despre ce este vorba, dar pe parcurs cu fiecare povestioara am vazut cat de diferita este aceasta carte fata,  de ce am citit eu pana acum.

Mi-au placut foarte mult “Intalnirea cu Isabel”, ”Ultimul visator”, ”Apa vie, apa moarta”, ”Poarta trascendentala”.Pataniile prin care au trecut cei doi, reporterul si Nea.Gica, soferul la Fundatica.Am ras foarte mult cand, am facut cunostiinta si cu Solovastru, tipul avarului in ziua de azi, dar si cu Madalina, fata naiva, indragostita lulea de un barbat insurat. 


Cand am vazut titlul ultimei povestiri “Apa vie, apa moarta” m-am dus cu gandul la Harap-Alb a lui Creanga, dar nu ma asteptam cu nici un chip ce v-a urma…

Cum poate un simplu calcul sa schimbe cursul apei  ? Cum poate sa schimbe omenirea ?

Sau, cum un simplu cersetor poate insemna atat de mult pentru ministru? Hmmm…as vrea sa v-a pot spune mai multe, dar va las sa descoperiti singuri.


Cu ajutorul acestei carti , l-am cunoscut pe autorul ei,  stilul acestuia, un alt fel de a scrie si de a gandi.Nu trebuie sa judecam o carte dupa coperta sau titlu, nu trebuie sa luam o carte doar pentru ca este faimoasa nu,  trebuie sa citim ce ne place,  dar uneori sa iesim din zona de confort daca nu faceam asta nu puteam sa descopar aceasta carte, care mi-a placut destul de mult, dar stilul autorului a fost cel care m-a incantat si bucurat foarte multe .O sa citesc cu drag si alte cartii scrise de el .
Ii multumesc autorului pentru exemplarul oferit . 
Cartea a primi de la mine:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Să o cunoaștem mai bine pe autoarea cărții "Dincolo de cuvinte"

                                              Dincolo de cuvinte                                                                     ...