sâmbătă, 23 decembrie 2017

Recenzie "Sunt locuri în noi" de Anita Aldea

                                  

                          
 

                               1.      Ce consideri că trebuie să știm despre tine?

 Sunt o persoană calmă și tăcută. Prefer să ascult, să observ. Îmi place tot ce e autentic dar sunt totodată și o visătoare. Sunt idealistă, câteodată naivă, devotată și perseverentă. Iubesc marea, toamna, câmpurile de lavandă. Sunt o fire sensibilă, concentrată pe emoții. 
 Recenzie:
       Odată terminată această carte am început să îmi pun diverse întrebari...
Am început această carte după o pauză destul de mare de aproximativ 2 luni fară recenzii, de ce?Nu am mai avut timp să citesc, iar asta s-a văzut anul acest am citit foarteee puțin și asta mă întristează foarte tare, dar lasând asta la o parte, am zis să citesc acum în acestă mini vacantă de Crăciun cât mai mult poate reușesc să revanșez acele multe luni pierdute.
Și am început cu această carte ce mă aștepta cumințică pe raft.Din nou titlul este unul altfel, specific dacă pot să îi spun așa autoarei(prima carte citită de la această autoare s-a numit "Te dau lumii"), care m-a binedispus, nu mai spun că am citit-o in câteva ore..a început lent și apoi cu fiecare pagină m-a lăsat fără aer!
Fix ca o mitralieră bum, bum, bummmmm așa a fost și această carte.Poeziile sunt speciale, scrise din suflet, uneori sau, chiar de cele mai multe ori scrise din propriile experiențe/trăiri.


       Știu că tot am zis, da fug de poezii, dar au început să îmi placă văd altfel oamenii, autorii în general își transpun dorințele, supărările, sentimentele etc prin aceste versuri.
Am văzut la Anita, un om luptător ce nu se lasă doborât ușor, ce merge pâna în pânzele albe cum se mai zice la noi, un om bun, cald, prietenos ce te face sa zâmbești la fiecare vers, să ai în cap o imagine a tot ce scrie, a tot ce simte sau a simțit atunci când a scris acele rândurii.
     M-am decis greuuu, foarte greu ce poezii să includ în această recenzie.
Cea de la sfârșit este preferata mea.
Apoi o altă "abilitate", dacă o pot numi așa, poeziile scrise in spaniolă și engleză ce sună absolut genial, chiar dacă nu le traduci.Îmi place spaniola foarte mult, și mi-a plăcut această introducere printre poeziile "normale" în română.Da, Anita are un stil aparte(mă refer aici la postul de pe pagina de facebook a paginii despre autorii la început de drum ce merită mai mult promovați), ce merită promovat și apreciat și de restul așa că, dragilor dați fuguța și cumpărați această carte.Anul acesta se termina tocmai bine pentru mine pentru ca, "am dat" peste mulți autorii foarte buni!

                                     Carte primește de la mine:
 
 
Pe autoare o găsiți aici:
Facebook-ul paginii aici:
Blogul aici:
Cartea o puteți cumpăra de aici:Te dau lumii















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Să o cunoaștem mai bine pe autoarea cărții "Dincolo de cuvinte"

                                              Dincolo de cuvinte                                                                     ...