Recenzie "Dincolo de cuvinte" de Mara Enache

Autor
Mara Enache
Anul
2017

O sa încep recenzia adăugând o poezie pentru a înțelege mai bine ce doresc să spun.

După primele paginii am dat de aceastî autobiografie ce mi-a plăcut tare mult, iar de la această

autobiografie pânî a vedea ce se află în sufletul autoarei a mai fost doar un pas.Un patriot adevarat ce a muncit afară, dar care revine cu drag în țară, și care nu uită de unde a plecat, ce regretă într-o mare masură unele alegerii făcute, cred că fiecare dintre noi regretăm unele alegerii, cuvinte, fapte etc.Este greu sa fi nevoit să alegi drumul străinătăți să lași acasă familia(tot ce avem mai drag și mai bun) și tu să pleci, iar atunci când revi, când crezi că ai agonisit destul revi, dar...totul este schimbat..

Mereu m-au emoționat poeziile, defapt tot ce este legat de familie.Am avut lacrimi în ochii citind aceaste versuri, pur și simplu aveam pielea de găină, am resimțit fiecare cuvânt la maxim, am resimțit emoția și trăirile autoarei atunci când a scris aceste rânduri.Mă gândesc că tot ce este în carte este câte o lecție trimisă de autoare către noi, către cititorii, care ar trebui să luăm aminte la poezioara de mai jos!

Am încercat să aleg puține poezioare, mi-a fost greu, dar totuși trebuia pentru că, merită sa o citiți și recitiți singuri.Mi-am dat seama cât suflet si câtî dragoste zace între aceste paginii, câtă suferință, dar și bucurie, împlinire, dar și regrete.Așa cum fiecare dintre noi are perioade bune și perioade în care este jos, la pământ, dar totuși, ar trebui să vedem mereu partea bună indiferent de situație, să luptăm pentru noi, pentru parinții noștri, copii, și de ce nu pentru țara noastră.Să nu mai lăsăm așa mulți oamenii frumoși, buni, deștepți să plece, să lase în urmă familia și să trăisca singuri printre străini.

Nu puteam sa nu vă arăt și aceste minunate rândurii, această minunată poezie.Nici nu îmi găsesc cuvintele, nu știu cum pot lăuda aceste versuri, atât de mult m-au emoționat...nu pot spune mai mult  decât :  "MAMA-Ești și vei rămâne primul meu cuvânt."

Închei cu această poezioară la fel de frumoasă, cu tot atăt de multe învățături și versuri emoționante, dar și prin ai mulțumi autoarei pentru această cărticică, ocazia minunată de a o putea citit, de ai afla gândurile, sentimentele, trăirile, regretele, tot ce a simțit și ce simte!
          Va îndemn și pe voi dragilor să descoperiți această carte minunată, dar și omul din spatele ei!

Cartea primește de la mine: