luni, 17 septembrie 2018

Recenzie "Forțe ale Naturii-Mrejele Focului(2)"-Daniela Faur




Descriere:   

         Ciclul Forţe ale Naturii, continuă, iată, cu cel de-al doilea volum - Mrejele Focului - care te va conduce mai adânc în lumea celor patru elemente ale Naturii - Focul, Aerul, Apa şi Pământul! Eroii de care te-ai îndrăgostit în primul volum - Moartea Vie - își continuă aventurile și le duc la un nivel mult mai înalt, într-o acțiune trepidantă, de la prima până la ultima pagină!Plonjează cu încredere într-un univers în care visai de mult timp să ajungi. Acel univers unde oameni obişnuiţi îşi descoperă deodată forţe noi, menite să le transforme vieţile şi pe ei înşişi în... altceva. Caută adânc în tine şi cercetează cu mare atenţie, fiindcă s-ar putea să descoperi o fiinţă despre care habar nu aveai că poate fi... altceva, că poate face... altceva şi, mai ales, că poate obţine... altceva de la viaţa ei.


Autor: Daniela Faur
Nr. pag.: 272




Recenzie:
          Îmi doream cu nerăbdare să apară volumul al doilea pentru că, primul volum m-a cucerit iremediabil, și acum odată citit volumul 2 pot spune că sunt fără cuvinte.Nu credeam că o să iubesc atât de mult o serie, să am răbdare să apară următorul volum(după cum știți eu nu prea citesc serii tocmai din acest motiv banal”...nu am răbdare să apară volumul urmator plus că, nu a fost nici o serie să mă țină în priză, să mă atragă atât de mult).
         Îmi pare tare rău că am terminat acest volum de citit, totuși trebuia să aflu ce au mai făcut personajele mele preferate, să aflu continuarea poveștii lor. 
          Nici nu știu cu ce să încep..personajele mele preferate Ema și Eric se regăsesc, dragostea lor reînvie mai puternică ca niciodată, iar Mona își recapată cea mai importantă ființă din viața ei, prietenă, sfătuitoare și nu în ultimul rând mamă.Suferințele celor doi se sfârșesc odată cu găsirea Emei, sau nu..

                  Odată revenită în sânul familiei, Ema este confuză în ultimii 5 ani trăind o altă realitate, lângă o altă familie, unde a fost mama micuței Maia, și soția lui Robert ce a ajuns să o iubească pe femeia alături de care timp de 5 ani a avut o familie fericită.Totuși, Eric încearcă să îi arate dragostea lui fară să o sufoce, lasându-i spațiul și timpul necesar „vindecări” acesteia.Cuplul se reîntregește, dragostea celor doi fiind mai puternică decât orice obstacol.Am simțit fiori pe șira spinări când am văzut fericirea celor 3, dragostea, sentimentele pure și curate ce îi unesc ca familie.Ușurința cu care se înțeleg, vorbesc, se sfătuiesc.
                Am văzut aici și o bucățică din sufletul autoarei, nu doar în personaje, ci și în seara balului când ne sunt descrise hainele și machiajul Monei și al lui Gabi, pasiunea acesteia pentru bun gust, pentru frumos.
                Am retrăit alături de ea toate momentele tensionate sau mai puțin tensionate din fiecare pagină al acestui volum.Am descoperit sper eu, sau mai bine spus ghicit unde este ficțiune și unde este povestea autoarei.
               Și cuplul Mona și David trece peste mici încercări în relația lor, atunci când David descoperă că Mona este și pamânt și foc totoadată, „Transformarea” având totuși loc, adevărul despre bunica Sara, apariția mamei lui David prin care Mona află de puterea băiatului ce o mințise în tot acest timp clatină din temeli relația celor doi.Oare va rezista cuplul David/Mona acestor încercări?
Atunci când cred că totul este bine, că nimic nu se mai poate întampla rău, fix atunci lumea lor este dată peste cap, totul ia o întorsătură la care nimeni nu s-ar fi așteptat, persoana cea mai draga îi trădează și vrea să le distrugă familia nu de mult reunită.
Cum poți înfrânge răul când în joc sunt  pe de oparte sunt soția și fica, iar de cealaltă parte mama ta?Pe cine decizi să pierzi în acest joc?



Sper să nu am de așteptat prea mult următorul volum pentru că, înca sunt cu gândul la cei 3, vreau să aflu cât mai repede ce se petrece cu ei, am o mie și una de ganduri cum s-ar continua povestea celor 3, dar știu cu siguranță că voi fi surprinsă din nou de autoare!




         Îi mulțumesc pentru acestă serie minunată, pentru lecțiile din ea, pentru dragostea pentru frumos, pentru familie ce este pusă aici exact unde îi este locul, adică mereu, mereu pe primul plan, dar și pentru bunătate, blândețe, simțul umorului și atenția ce mi-o acordă atât mie cât și fiecărui cititor în parte!




                                                         Cartea primește de la mine:



                                                                  În plus:
                                                                 Volumul 1

        





Descriere:

        Plonjează cu încredere într-un univers în care visai de mult timp să ajungi. Acel univers unde oameni obişnuiţi îşi descoperă deodată forţe noi, menite să le transforme vieţile şi pe ei înşişi în... altceva. Caută adânc în tine şi cercetează cu mare atenţie, fiindcă s-ar putea să descoperi o fiinţă despre care habar nu aveai că poate fi... altceva, că poate face... altceva şi, mai ales, că poate obţine... altceva de la viaţa ei.
Ciclul Forţe ale Naturii, care începe, iată, cu acest prim volum - Moartea Vie - te va purta într-o lume în care cele patru elemente ale Naturii - Focul, Aerul, Apa şi Pământul - duc o luptă acerbă spre a cuceri întâietate în existenţele unor eroi de care te vei îndrăgosti iremediabil.
                      

 Nr. pag.: 256
Seria: Forte ale Naturii, vol. 1



Un comentariu:

Să o cunoaștem mai bine pe autoarea cărții "Dincolo de cuvinte"

                                              Dincolo de cuvinte                                                                     ...