vineri, 12 octombrie 2018

Colecția mea de semne de carte





        Am tot văzut/făcut tag-uri cu/și despre cărți, așa că am zis să postez și colecția de semne de carte.Cei drept până să fac poze pentru blog nu mi-am dat seama că am așa multe semne de carte, și ca fiecare dintre voi uneori uităm de semne și folosim ce avem la îndemână cum ar fi:bacnote, pixuri, foi, telefon, facturi și multe, multe altele.
         Cred că cel mai "ciudat" lucru pe care l-am folosit pe post de semn a fost perna, bine un colț de pernă.La voi care a fost cel mai ciudat lucru/obiect folosit pe post de semn de carte?








       




Încep cu aceste minunate
semne primite la un concurs și făcute de talentata mea prietenă Iulia.Fiecare semn are pe spate câte un mesaj, acest lucru le face și mai speciale pentru mine.




Tot în rândul semnelor speciale și mult iubite, de care sincer îmi este și teamă să mă ating sunt aceste semne făcute de fratele meu șiiiii........ mustăcioara și papionul făcute de mine. 












Semnele din colecția CHIC pe care o ador, ador!






Dame Agatha nu putea lipsi de aici.








           Semnele câștigate la concursuri.Semne dragi mie pentru că, sunt primite de la persoane pe care le admir și le îndrăgesc.                                                                              

























Iar, la sfârșit semne primite la cărțile cumpărate, primite în dar etc..








                                               Eu le țin într-o cănuță, voi unde le țineți?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Să o cunoaștem mai bine pe autoarea cărții "Dincolo de cuvinte"

                                              Dincolo de cuvinte                                                                     ...