marți, 1 august 2017

Am/N-am cu carti!

Am zis sa fac si aici "Am/N-am" cu carti.
Sper sa va placa  ,o sa revin si cu tag uri noi.

 1.Am/N-am imprumutat o carte si nu am mai primit o inapoi?
N-am, prefer sa nu imprumut cartii dupa ce am patit.(am imprumutat-o unei rude si am primit-o rupta si foarte uzata de parca, o folosise sa se joaca tenis cu ea prin casa).

2.Am/N-am furat vreo carte?
N-am, nu as face asta niciodata.

3.Am/N-am cumparat carti care zac si acum necitite in biblioteca?
Am, si inca foarte multe.

4.Am/N-am imprumutat de la alti cititori carti si nu le-am returnat?
N-am, atat timp cat mie nu imi place sa primesc, o carte jumulita/murdara inapoi,  nici eu nu o sa fac asa ceva.

5.Am/N-am luat carti de la biblioteca si nu le-am returnat?
N-am.

6.Am/N-am citit cartii pdf?
Am,  dar foarte putine, nu imi place sa citesc pdf.

7.Am/N-am mazgalit vreo carte?
N-am uff niciodata, NEVER

8.Am/N-am inceput o carte si am lasat-o asa?
Am, atunci cand nu ma atrage prefer sa o las, o perioada deoparte.

9.Am/N-am citit vreo serie incepand cu volumul 2 sau 3 etc?
N-am, nu prea citesc serii.

10.Am/N-am citit finalul unei carti inainte sa ma apuc de citit?
N-am, dar am fost tentata

11.Am/N-am vazut serialul si apoi am citit cartea sau invers?
Si, si,  dar atunci cand am vazut serialul si am citit cartea nu a mai avut farmec, m-am chinuit cateva zile sa citesc cartea aceea.Nu as mai repeta experienta:)))

Pentru a citit si alte articole va invit pe blog sau pe pagina mea.O zi minunata va doresc.
P.S. Cei dornici pot raspunde la intrebari si imi pot lasa mesaj ori pe blog ,ori pe pagina sa vedem si noi ce a iesit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Să o cunoaștem mai bine pe autoarea cărții "Dincolo de cuvinte"

                                              Dincolo de cuvinte                                                                     ...