luni, 24 iulie 2017

Primul colaborator

Am zis sa postez o parere despre carticia "Muzicantii de bronz",  de Liliana Gabroveanu o doamna tare draga sufletului meu.Ii multumesc mult pentru increderea acordata,  desi pagina era la inceput,  doamna Liliana Gabroveanu a crezut in mine si mi-a trimis un exemplar din carticica dansei, o sa revin peste putin timp,  cu un concurs,  cu o alta carte a dansei,  cu autograf special pentru voi, din nou bunatatea dansei m-a uimit.Va recomand cu drag sa cititi aceasta carticica, o sa recenzez si cartea cea noua cat de curand,  totusi nu am nici un dubiu dupa cele 3-4 pagini citite,  ca imi,  v-a placea.

Parerea mea sau prima mini recenzie cum imi place mie sa ii spun,  este mult in jos de acea am spus sa o postez aici pentru ca merita,  a fii citita carticica si nu uitata.

Draga mea doamna, meritati tot respectul!

Primul colaborator.

Parere: 

 Buna seara, am promis sa revin cu o parere dupa ce termin carticica, nu am putut sa o las din mana, sincer voiam sa mai fie,  a fost prea scurta imi place,  sunt si detalii si dialoguri totul se imbina perfect nimic nu este exagerat,  povestile sunt foarte frumos scrise va felicit din suflet pentru aceasta minunatie si sper sa o tineti tot asa,  sa scrieti incontinuare, ma bucur,  ca am carticita,  o sa am grija de ea si o sa o dau mai departe,  sa citeasca si alti nu stiu ce altceva sa mai spun chiar mi-a placut foarte mult cartea este complexa, foarte bine scrisa si nu te lasa, sa o lasi din mana pana nu o termini, eu una m-am oprit un pic si stateam cu gandul,  ce se intampla ce se intampla ,descrie foarte bine lumea noastra asa cum a fost si cum este acum fara nimic exagerat totul este un adevar crunt.Va multumesc pentru amabilitatea de a citit o carte de a dumneavoastra poate pe viitoar o sa colaboram chiar mi-as dori.O zi frumoasa in continuare.

P.s. Parerea este copiata exact cum a fost trimisa doamnei in ziua respectiva.

 Concediul la Cluj a fost mai frumos datorita carticele, m-am relaxat minunat citind fiecare povestioara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Să o cunoaștem mai bine pe autoarea cărții "Dincolo de cuvinte"

                                              Dincolo de cuvinte                                                                     ...